söndag 13 november 2016

Carola Rules & Snart kan jag få ta lite ledigt...även från mig själv

nu är högsta växeln inne

kanske var tur att jag var tvungen ta tidig båt ut till holmen idag
måste ju vinternatta min lilla oas
och
även hämta typ ett ton saker till mitt öppna hus på Söndag
mmm..bara att komma fram till dörren var ju ett projekt isig nu är ön ligger under ett meterhögt täcke
spelar ingen roll hur många lager kläder man har på sig 
när det varken finns vatten ...värme
nåväl 
släppa ut Kastman i snön 
är ju också intressant
älskar bygga i snö
för herrand massa år sedan tänkte jag hänga med gängen som bygger i is...snö och halm
men livet kom imellan 
om jag inte var så jäkla stelfrusen var det verkligen bygga iglooväder idag 
jag började skära ut
men 
det är liksom rätt ,mycket annat som kanske ska prioriteras först
..
nu är julskyltningarna i full gång 
ska försöka andas mellan dem 
jag & min älskade ljusa Hälft Sara 
ord för dagar som gått är
fester
pussa på Holly
installationer i snö
divatalk
mys
ännu mer middagar
snusa på Ragnar
mer fest
har även hunnit bredspackla mina ohyggligt fula vävtapeter
halleluja












































































di små på jorden
bara doften gör ju en stressad kvinna lugn
finns det på flaska må tro
mmm..mot öppet hus
i år blir den bästa och finaste
jag är redo...klar och känner mig förvissad om att ni mina fina som tycker om det jag gör
kommer äntra Kastmanska tröskeln med gott hjärta 
ska bli oerhört mysigt att träffa er alla
och
i år
kan jag tillochmed att prata med er då min äldsta ska stå för det praktiskt nödvändiga






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar